Капоeйра
Пн,
2008-12-15 19:07
Капоeйра (порт. Capoeira) — афробразильське
бойове мистецтво з елементами танцю, музики і акробатики. Вважається, що
традиційна капоейра виникла в XVII столітті в Бразилії в середовищі
африканських рабів. Сучасна капоейра починається з 30-х років XX-го століття.
Зараз капоейра є популярним видом спорту як в Бразилії так і далеко за її
межами і налічує десятки тисяч прихильників по всьому світу.
Документований
етап або певного роду нова історія капоейри починається підписанням Золотого
Закону в 1888 р., який відміняв рабство. І хоча ввезення рабів в Бразилію
було заборонено ще раніше — у 1850 р. законом Кейрожа, але протягом ще майже
сорока років работоргівля продовжувалась нелегально (Див. Бразильська
імперія). У 1892 р. практика капоейри була заборонена першою конституцією
Бразильскої Республіки. Покаранням для капоейристів була смерть. Поясненням
такого жорсткого ставлення до капоейри було те, що з плантацій рабовласників
капоейра перейшла до вуличних банд, і стала грізною зброєю.Техніка тогочасної
капоейри мала небагато спільного з сьогоднішньою — акробатичні стрибки,
переміщення біля землі, удари ногами і музичний інструмент, під назвою
берімбау (порт. berimbau), стали невід'ємною частиною цього мистецтва тільки
в двадцятому столітті.
|
Сальса
Сальса
(salsa) — це
парний кубинський танець африканського походження, який входить у програму
сучасних латиноамериканських танців.
В 1928 році кубинець Игнасио Пинейро вимовив слова «Эчале сальсита!» («Додамо вогнику!») і зробив їхньою назвою своєї нової пісні. Незабаром ця фраза трансформувалася просто в «сальсу», а однойменний танець став безумно популярним.До початку 1970-х словом «сальса» позначали суміш всіляких латиноамериканських стилів і ритмів, включаючи гуарачу, ча-ча-ча, пачангу, румбу, мамбу й ще багато інше. Просте слово, що запам'ятовується, стало товарним знаком латиноамериканської танцювальної музики. Пізніше, слідом за музикою з'явився й танець.Сальса містить у собі елементи різних танців і стилів країн Карибського басейну (Куба, Пуерто-Рико, Гаїті, Домініканська Республіка) і країн, що примикають до них, Центральної й Південної Америки (Мексика, Венесуела, Колумбія). Деякі рухи сальсы взяті із традиційних танців, інші є специфічнимиХарактер сальсы проявляється в її основному кроці. Він виникає за рахунок нерухомості верхньої частини тіла й переносу акценту на ноги й талію. Руху ніг украй важливі, тому що вони задають характерне для сальсы рух стегон |
Мамбо
Пн,
2008-12-15 19:07
Мамбо (mambo) — це парний кубинський
танець африканського походження, який входить у програму сучасних
латиноамериканських танців.
Мамбо з'явився в 1940-х на Кубі. Батьками цього танцю стали Одилио Урфе й Арсенио Родригес. На відміну від сальсы, меренги й ламбади, мамбо не має чітко виражених фольклорних корінь, тому що створювався штучно.Цікаво, що назва "мамбо" приписують знаменитим чаклунам вуду, що володіють здатністю занурювати людини в гіпнотичний транс. Уважалося, що вони зуміли вкласти в мамбо частина своєї магії. Танець був засуджений католицькою церквою або заборонений владою в ряді латиноамериканських країн, що тільки додало йому популярностіДо початку 1950-х слава мамбо докотилася до США. Танець був представлений голлівудській публіці знаменитим оркестром Переса Прадо й відразу став надзвичайно популярний. Завдяки таким хітам, як «Mambo № 5», «Mambo № 8», «Mambo Jambo» і «Guaglione», мамбо й став тим танцем, що так добре знають і люблять у всьому світі. |
Бачата
Бачата (bachata) — це парний танець Домініканської Республіки, який входить у
програму сучасних латиноамериканських танців. Виникнення бачати пов’язують із
напруженою соціальною ситуацією, яка склалася в Домініканській Республіці на
початку 60-х років ХХ століття після поверження диктатора Рафаеля Леонідаса
Трухільо Моліни.
Однак окремі дослідники стверджують, що існують джерела, де згадується
про цей танець і раніше - в 1922 і 1927 рр.Бачата зародилася як поєднання
болеро і домініканського сона. На її становлення здійснили суттєвий вплив
такі виконавці і композитори, як тріо Лос Панчос, тріо Матаморос, Хуліо
Харамільо.Однак новостворений жанр зустрів на своєму шляху перешкоди, на
подолання яких було витрачено понад тридцять років. Тривалий час бачата
вважалася вульгарною музикою нижчих верств, про яку говорили, що вона
соромить домініканців. Бачата не допускалась на радіо, не продавалась у
музичних магазинах, розташованих у престижних районах домініканських
міст.Переломним моментом в історії бачати стали 80-ті роки ХХ століття коли
музиканти зрозуміли, що бачата прекрасно підходить для передачі таких почуттів,
як ностальгія, меланхолія і т.д. і стали ширше використовувати її експресивну
сторону.До початку 90-х років в бачаті склалося три основні напрямки,
пов”язані з „просувавши культивувавшими” їх музикантами: стиль Луіса Діаса,
Хуана Луіса Герри і Віктора Віктора.Насьогодні бачата стала настільки
популярної в Домініканській Республіці, що без неї не обходиться жодна
вечірка чи свято. І з кожним днем її популярність зростає в інших країнах,
передусім, у США, Мексиці, Іспанії.
|
Фламенко
|
Фламенко
- самостоятельный вид искусства
Само исскусство фламенко - суть вершина развития так называемого направления "белли данс", исскусства танца живота (в широком смысле этого понятия, а не только как арабского танца - обединяет в себя множество этнических танцев, включая например индийский...), базирующегося на природных естественных движениях тела... Исторические носители исскусства танца фламенко, которые перенесли его из испанской древности в 20 век - испанские цыгане, внесли в него много элементов аутентичного танца, которые они принесли с собой в Испанию во время эмиграции с Востока..., а профессиональные танцоры фламенко "золотого века фламенко" (к.XIX-нач.XX) развили и обогатили базовые движения другими народными танцами, а также школой испанского классического танца (т.н. "школа болеро"), вкючая постановку корпуса, рук, сложные дроби ногами ("сапатеадо" или "таконео")... Пасодобль, как выступление исполняемое на корриде, тоже имеет общие корни с ранней школой фламенко (рекомендую посмотреть фильм "Астралийской танго", чтобы в этом наглядно убедиться!)
КантЭ фламенко - называется исскусство пения/песни фламенко... В России школы танца фламенко существуют не менее 10-15 лет. У нас есть только несколько школ танца по всей Украине, которые существуют с начала 2000х годов. Отдельные хореографы занимались фламенко еще с начала 70-х, когда в СССР начали часто приезжать артисты (труппы) фламенко... К сожалению, в связи с тем, что фламенко как культура не присуще Украине, на сегодня ни одна школа в Украине не имеет танцоров международного класса.
Фламенко - это культура (или субкультура), и музыка, и танец, и пение, и стиль жизни одновременно...
/Ведущий фламенколог в Украине/
Самба
Пн,
2008-12-15 19:07
Самба - танець
африканського походження, але найбільший розвиток отримав в Бразилії. Важко
припустити, дивлячись на знамениті Бразильські карнавали, що бразильці
виконують, взагалі то не зовсім рідний танець. У XVI столітті португальці
ввезли до Бразилії не тільки величезну кількість рабів з Конго і Анголи, але
й їх традиції та танці.
|
Меренга
Меренге зародилася на острові Іспаньола,
відкритим Колумбом в 15 столітті. Цей острів явив собою своєрідну точку
відліку всієї іспано-американської імперії, яка розповсюдилася на більшій
частині Центральної і Латинської Америки. Впродовж століть до індіанських племен
і іспанських колоністів приєднувалися могутні потоки африканських рабів.
Це змішення етнічних груп, традицій і культур породило вельми
різноманітні танці і музику, серед яких меренга, поза всяким сумнівом, одна з
найстародавніших танцювальних форм.
|
Аргентинське танго
Пн,
2008-12-15 19:07
Аргентинське
танго складається
із різноманітних стилів, які розвивались у різних регіонах Аргентини та
Уругваю. Відстань між партнерами може сильно змінюватись: від відстані рук до
контакту грудьми, чи іншими частинами тіла, впритул. Танго тісно пов'язане із
музикою та партнером. Хороший танцюрист змушує «бачити» музику.
Аргентинське
танго не має чітких танцювальних елементів і сильно покладається на
імпровізацію, хоча деякі базові елементи з метою навчання практикуються.
Основні елементи передбачають, що партнерка майже ніколи не переносить вагу
на обидві ноги та обоє не відривають ноги високо від танцмайданчика, постійно
тримаючи їх зігнутими в колінах.
Різні
стилі Аргентинського танго:
• Танго Canyengue • Танго Liso • Танго Salon • Танго Orillero • Танго Milonguero (Танго Apilado) • Танго Nuevo • Шоу Танго (також відоме як Fantasia). Вони танцюються під кілька типів музики: • Танго • Вальс (танго версія вальсу) • Мілонга (схожий танець із швидшим ритмом) • Електронне танго • «Альтернативне танго», не-танго музика, з ритмом придатним для танцю
Пасодобль
Самба
Джайв
Ча-ча-ча
Румба
Квікстеп
Фокстрот
Фінське танго
Бальне танго
Повільний вальс
Танго
|
Танець живота
Танець живота (Belly
Dance) – сучасна версія давньої форми танцю, чия історія простягається з давніх часів. Багато із його основних рухів
походять від ритуалів народжуваності, свята зачаття і релігійного поклоніння
Великій Матері-Богині. Протягом століть танці набували нових рухів, багато з
яких запозичено із танців племен, які мандрували по всьому світу. Вони і
внесли в техніку його виконання різноманітні рухи, запозичені з танців різних
країн світу.
На Сході
молодих дівчат навчали цьому танцю ще з раннього віку, тренуючи їх м’язи
живота у підготовці до народження дитини. Більш древня історія походження
полягає і тому, що танець виник для поклоніння богині, виражаючи свої емоції
через ритуальні рухи.
Мистецтво
танцю живота ввійшло в західний світ ще в ХІХ століття, а може і ще раніше.
3,5 тис.
років тому партіархальні релігії стали домінувати і жіночий вплив ставав усе
меншим, але танець живота вижив і був перетворений у розвагу. У часи
Османської імперії танцівниць наймали для розваги жінок, які жили в гаремах.
З часом
танець був розвинутий від розваг до художньої форми, коли рухи, що
використовувалися для цого виконання надихали таких знаменитих людей
сучасного танцю, як Айседору Дункан, Рут Ст. Деніс і Марту Грем. А незабаром
і сам танець живота отримав фантастичну популярність, демонструючи
чуттєвість, грацію, силу емоцій, мистецтво володіння тілом, заворожуючу красу
жінки, яка знаходиться в екстазі танцю.
Танець
живота еволюціонував разом із урбанізацією населення на Близькому Сході і
Північній Африці. Він був підданий впливу культур різних країн і результатом
стали зміни в стилі його виконання. Стиль змінювався під впливом Заходу,
танців Греції, Туреччини, Північної Америки, Персії (змієвидні рухи), Індії
(рухи голови) та інших країн Близького та Середнього Сходу.
На
сьогодні відомо понад 50 стилів східного танцю bellydance. Існує 8 основних
шкіл: турецька, єгипетська, пакистанська, ботсванська, тайландська, бутанська,
аденська, йорданська, а також велика кількість менш відомих шкіл. Найбільшої
популярності в світі набули єгипетська і турецька школи bellydance.
Спеціалісти
вважають, що танець живота зміцнює здоров’я та продовжує молодість. Цей
танець змінює жінку як зовні, так і внутрішньо, адже під час танцю
виділяються позитивні емоції, зміцнюється позитивне світосприйняття.
Крім того,
здавна відомо, що танці володіють надзвичайно сильною енергетикою. Танцюючи
його жінки просто „розквітають” на очах. А все тому, що він доводить просту
істину: зовнішня краса безпосередньо залежить від внутрішнього стану і від
усвідомлення жінкою її неповторності. І розкривається ця неповторність за
допомогою занять східними танцями.
|
Рок-н-рол
Рок-н-рол (англ. rock'n'roll— крутись і гойдайся) — модний танець, що виник в США з початком 50-х років XX ст. на ґрунті ритм-енд-блюзу і хілбілі. Сам термін «рок-н-рол» запровадив
диск-жокей з Клівленда Е. Фрід в 1951 році. Рок-н-рол характеризується
простою мелодією, побудованою на рифах, що супроводжується важким, монотонним
і одноманітним ритмом з акцентами на другій і четвертій долях такту. Гармонія
рок-н-ролу заснована на схемі 12-тактового блюзу. Музичний розмір — 4/4, темп
— від помірно швидкого до швидкого. Рок-н-рол виконує співак у супроводі
ансамблю, до складу якого обов'язково входять електрогітара-соло та саксофон.
Популярність здобув також «слоу-рок» (англ. slow rock) — повільна п'єса в
стилі балади. Рок-н-рол суттєво вплинув на формування інших напрямів
танцювальної музики, як-от: твіст, медісон, шейк, джайв тощо. (англ.
rock'n'roll— крутись і гойдайся) — модний танець, що виник в США з початком
50-х років XX ст. на ґрунті ритм-енд-блюзу і хілбілі. Сам термін «рок-н-рол»
запровадив диск-жокей з Клівленда Е. Фрід в 1951 році. Рок-н-рол
характеризується простою мелодією, побудованою на рифах, що супроводжується
важким, монотонним і одноманітним ритмом з акцентами на другій і четвертій
долях такту. Гармонія рок-н-ролу заснована на схемі 12-тактового блюзу.
Музичний розмір — 4/4, темп — від помірно швидкого до швидкого. Рок-н-рол
виконує співак у супроводі ансамблю, до складу якого обов'язково входять
електрогітара-соло та саксофон. Популярність здобув також «слоу-рок» (англ.
slow rock) — повільна п'єса в стилі балади. Рок-н-рол суттєво вплинув на
формування інших напрямів танцювальної музики, як-от: твіст, медісон, шейк,
джайв тощо.
|
Латіна
Запальний
клубний танок, синтезований з безлічі народних латиноамериканських, а також
стандартізованних бальних європейських танців. Латіна - модний танець
сучасної клубної аудиторії. Він адаптований до популярної молодіжної музики.
Включає наїболєє яскраві сексуальні рухи кубинської румби, веселі нахили
самби, знаменитий ритм ча-ча-ча і інші елементи популярних танців Південної
Америки. Крім того, в латіну входять і рухи іспанського пасодобля - танцю, що
імітує кориду. Є в ній і свінгова веселість надшвидкого американського
джайву. Від природно-еротичних латино-американських танців латіна успадкувала
сексуальний характер, а клубна естетика зробила латіну дуже енергійної.
Вийшов грайливий, завзятий танець, він швидко підпорядкував собі танцюючу
молодь і став невід'ємною частиною музичної культури попа.
|
Клубний танець
Клубний
танець. Похідна
від різних сучасних танцювальних практик, що дозволяє рухатися під будь-яку
клубну музику. Музична еклектика, змішення стилів позначили необхідність
танцю, який вміло вписувався б в різноманіття мінливих темпів і ритмів
сучасної музики. Клубний танець - це декілька наборів певних рухів в тому або
іншому стилі (hip-hop, locking, house, funk r’n’b і ін.) з можливістю
власного письменництва, імпровізації. Клубний танець - це модне універсальне
уміння органічно танцювати і на домашній вечірці, і на дискотеці, і в
елітному нічному клубі; воно засноване на знанні новітньої танцювальної
техніки.
|
Ліричний Хіп-хоп
|
LA
style - это
LA Style – это наиболее «тонкий» и артистичный вариант хип-хопа, родившийся в Лос-Анджелессе (LA), что прочитывается в самом названии данного направления. Снова Америка, зародился в конце ХХ века. Танцы LA Style – это upgraded хип-хоп, модернизированный и впитавший в себя такие модные течения как джаз, поп, контемпорари и т.д. Это очень легкий, «игривый» и красивый танцевальный стиль, который в любом может разбудить настоящего танцора!
LA Style – в целом это сценическое направление, ориентированное на публику. Поэтому главная задача танцев LA Style – это зрелищность и эффектность, привлекающая и восхищающая зрителя. Не зря это направление – LA Style – столь популярно сегодня и широко используется в различных постановках, фильмах, рекламных роликах, клипах на МТV. Отсюда базой в этой школе танцев является хореография, требующая красивой, искусной, выразительной техники исполнения. Хип-хоп движения чередуются с джазовыми комбинациями, что создает уникальный «музыкальный» танец, который исполняется под легкий R’n’B, поп.
Брейкденс
Пн,
2008-12-15 19:07
Брейкденс (англ. Breakdance) — Танцювальна
частина світової культури хип-хоп. Зародився він в Нью-Йорку в 1969 році під
назвою «Good Foot», коли Джеймс Браун продемонстрував публіці свій знаменитий
танець «Get on the Good Foot». Брейк данс - видовищна танцювальна частина
хип-хоп-культури. У перекладі з англійського - ламаний танець. Ділиться він
на Botton (нижній, брейкинг) і Top (верхній). Перший вельми травмоопасен і
вимагає хорошої фізичної підготовки, включає складні акробатичні елементи:
обертання на голові, стрибки на руках із зміною опори, обороти на руках або
на одній руці на 360, 720 і більше градусів, обертання ніг навколо свого тіла
з опорою на руки і т.д. Другий більше вимагає розвиненої пластики і
артистизму - наприклад, waving імітує хвилі, що проходять по всьому тілу і
його окремим частинам, а в такому стилі як king tut між тілом і руками,
плечем, передпліччям і зап'ястям дозволені тільки прямі кути.
Історія
Традиційно
вважається, що початки брейкденсу виникли у 1969 році завдяки зірці того часу
Джеймсу Брауну та його хіту «Get on the Good Foot». Під час виконання своїх
композицій він виконував своєрідний танець, що отримав назву «Good Foot».
Згодом він стає окремим танцювальним стилем. Було також започатковано
традицію баттлів.
Танець тих
часів значно відрізнявся від того, що розуміють під брейкденсом сьогодні. В
деяких аспектах він був простішим. В танці не було таких елементів як
Гелікоптер (Windmill), Хедспін (Headspin), Флаєр (Flare). Більше уваги
приділялось футворку (Footwork або Floor Work). Цей, сьогодні застарілий,
брейк став надзвичайно популярним серед молоді та вуличних угрупувань
Південного Бронксу. Тут він пройшов значний шлях розвитку.
До
наступного етапу розвитку долучились різноманітні групи людей, серед яких
найвідомішими були Zulu Kings, Rock Steady Crew. Знайчний внесок додав діджей
Africa Bambaataa, що створював музику для брекденсу. Rock Steady Crew додали
багато акробатичних рухів у брейкденс. Серед них: Хедспін, Бекспін, Хендглайд
та Гелікоптер.
У 1980-их
популярність брейкденсу різко пішла на спад. Однак на початку дев'яностих
танець отримує друге дихання. З'являються такі вражаючі елементи як флаєр
(flare), ейртвіст (airtwist), найнті (1990).
|
Хіп-хоп
Рухи під музику, разом з брейк
дансом виступаючі танцювальною основою сучасної культури хип-хоп. З
1981 року хип-хоп існує не тільки як популярне молодіжне захоплення, але і як
танцювальна конкурсна дисципліна. Життєрадісний і енергійний, неагресивний
танець. Для нього характерні різноманітні прижковиє рухи, пружини («hip-hop»
- підскакувати, дрібно стрибати), підпорядковані інтенсивному біту. Завдяки
постійній інтеграції музичних стилів, техніка хип-хопа знаходиться в
безперервному розвитку: вбирає в себе елементи сусідніх танцювальних практик
(верхній брейк, дісько) і прагне до більшої виразності і свободи, не
дивлячись на жорстку прихильність до ритму.
Контемп - современный танец
Главный
герой современного танца — человеческое тело
Н-да. Есть
что-то человеческое в контемпорари-дэнс. А вот чего
в нем нет:
|
Происхождение
Многие наши
радости сегодня принято разрабатывать для нас без нашего участия, в тиши
продюсерских кабинетов. Русский контемпорари-дэнс, как подлинно народное
искусство, вызревал сам собой, в утробе промышленных городов, без помощи
продюсеров-ассенизаторов. Подобно тому как рэп начинался в негритянских
гетто, контемпорари-дэнс появился не в столицах,
а в провинции. На Западе это случилось еще в середине
ХХ века. В России в 80-е годы прошлого века тоже вдруг ниоткуда
появились в разных городах люди, которые хотели говорить при помощи тела,
но по-своему.
Контемпорари-дэнс
— искусство нервное, спонтанное, искусство горестного выдоха: оно появляется
тогда, когда словами всего, что с тобой происходит, не объяснишь,
а молчать нет сил. Тогда ты отпускаешь тело, и оно говорит
за тебя. Так начинается контемпорари-дэнс: формально напоминающий
балет, по внутреннему напряжению — театр, а по ассоциативности —
симфоническую музыку.
Переломным
моментом для нашего контемпорари-дэнс стал прошедший в1992 году в России
первый American Dance Festival — один из главных международных смотров
современного танца. Ключевые слова для общения с зарубежными коллегами:
Марта Грэхем, Лимон, Каннингхем, «12 нет» Джадсон-церкви (свод антиправил
современных перформеров, главный принцип — «А пошли бы
вы со своим «Лебединым озером»).
Для чего и из чего
Из чего
состоит контемпорари-дэнс? Современный танец — это плавильный котел,
в котором собраны все пластические приемы, которые накопило человечество
(элементы разных видов танца — балета, народных, эстрадных, а также
пантомима, йога, тай-чи), плюс видео, театр, музыка, рисунок. Зачем
понадобилось перемешивать, зачем микс? Дело в том, что сложившиеся формы
академического искусства (балет, опера, оперетта) — это мертвая, застывшая
материя. Языком балета или народного танца невозможно выразить гамму чувств
и эмоций, переполняющих современного человека. Тот же балет — это
язык музея, запасника. А хочется, чтобы, во-первых, было о тебе
и обо мне, во-вторых — чтобы танцевали такие же, как
ты и я. В ситуации всемирного одиночества, в которой
оказался человек нашего времени, в тисках общества потребления балерина,
отсчитывающая такты, или актер, долдонящий текст «Трех сестер», не дает
ответа на эти вопросы. А хотелось бы.
Трайбл
Основательницей
трайбла считается Джамила Салимпур, а также ее ученицы Маша Арчер и Каролина
Нериккио. Ими был разработан стиль, получивший в дальнейшем название American
Tribal Style. На формирование этого восточного танца оказал влияние индийский
танец, фламенко, африканский танец, заметно участие йоги, модерна, даже
хип-хопа.
Музыка для
этого стиля в основнем используется из регионов Среднего Востока, Северной
Африки, иногда индийская трансовая. Музыка желательна оригинальная, лишенная
компьютерной или синтезаторной обработки.
В костюм
этого восточного танца входят широкие юбки, обычно из плотной непрозрачной
ткани, объемные шаровары, кофточки-чоли или лифы. Кофточки и пояса юбок приняо
украшать монетами, тяжелыми кистями, крупными металлическими украшениями. В
начале развития трайбла голову танцовщицы покрывал тюрбан или чалма. Сейчас
многие танцовщицы отказались от головных уборов и используют цветы для
украшения волос. На руки обычно надевают большое количество браслетов.
Не смотря на
свое недавнее рождение этот восточный танец уже разделился на несколько
направлений: американский трайбл, готик трайбл, фьюжн трайбл.
Родоначальницей
трайбл фьюжн многие считают Джилл Паркер и ее танцевальную группу Ultra Gypsy.
Трайбл фьюжн довольно легко узнаваем по костюму. Для него многие танцовщицы
используют расклешенные брюки, боди из крупной сетки, надеваемые под лиф,
украшают пояс юбки шнурами. скрученными из толстых шерстяных нитей. Для этого
стиля танцовщицы предпочитают использовать фольклорную египетскую музыку, а
также электронную.
Готик трайбл
становится все более популярным. В нем органически сочетается восточный танец с
готической субкультурой. По своим движениям он напоминает трайбл фьюжн. Однако
костюм имеет значительные отличия. В основном предпочтителен черный цвет,
возможен также темно-красный, фиолетовый. Макияж также должен быть в готическом
стиле, украшения - массивные браслеты с шипами, цепи. Готический трайбл - самый
темный, загадочный восточный танец.Самым молодым направлением трайбла
является индийский трайбл, который получил свое рождение на транс-вечеринках
Гоа и сейчас набирает популярность.
Составляющие стиля TRIBAL
|
Бродвейский-джаз
Бродвейский
джаз – это очень выразительный и энергичный танец, танец образа, веселый в
исполнении, который ко всему прочему еще и улучшает координацию движений.
Танец самых различных направлений и балет смешались, и в результате родилось новое танцевальное направление под названием «джаз». Открывателями джаз-танца считаются африканцы и афроамериканцы. В основе техники этого танца лежит негритянский фольклор, который смешан с танцами различных эмигрантов на территории США.
Основными принципами джаз-танца являются – импровизация, полицентрия, полиритмия. Импровизация - это сущность африканского танца, поэтому имногие известные исполнители джаз-танца, организовавшие школы, становились родоначальниками.
В основе джаз-танца лежат такие направления как модерн, свинг, а также хип-хоп и брейк-данс. А основным направлением джаза является бродвейский джаз.
Заниматься можно в любом возрасте, независимо от роста и веса, но лучше начинать с 13 лет, когда организм уже сформирован и кости достаточно крепкие, так как джаз-танец требует большого напряжения спины и таза.
Немає коментарів:
Дописати коментар