"Людині бійся душу ошукать,бо в цьому схибиш - то уже навіки". Ліна Костенко."

пʼятниця, 29 травня 2020 р.




29 травня 2020 року . Зовсім іншим я уявляла цей день…Свято,кульки,пісні,вальс,останній дзвоник…
Незважаючи на всі перешкоди,цей час настав. Хеппі енд, школу закінчено.
Сьогодні прощання зі шкільною партою, дошкою, підручниками, класом, однокласниками…з дитинством…
Мої пташата відлітають у доросле життя .
11-А, я щиро хочу вам подякувати за те, що саме ви були моїми учнями, моїм класом. Попереду – довге цікаве життя, і я бажаю кожному знайти свою дорогу
Пам’ятайте завжди:
найсвятіші поняття - мама, отчий дім, Батьківщина;
найвірніша дорога - дорога чесної праці;
найзначніша справа - та, яку ти сам вибрав і якій відданий.
Нехай життя і доля будуть до вас прихильними! Нехай здійснюються всі ваші мрії! Школа завжди чекає на вас. Щасливої дороги вам,мої любі! Щасливого і успішного життєвого польоту!



Немає коментарів:

Дописати коментар